בנית אתרים – שירות מקצה לקצה

ניווט מהיר

כל בית עסק שרוצה להיות רלוונטי בעידן הדיגיטלי, מבין כי יצירת נכס דיגיטלי שישמש אותו לצורך גיוס לקוחות הוא בקרת מפתח בסיסית בהתנהלות השוטפת של העסק. לנכס דיגיטלי ישנן לא מעט תצורות, כמו ניהול עמוד פייסבוק מצליח, הקמה ותחזוקה פרופיל אינסטגרם פופולרי וגם בניית אתר אינטרנט מודרני.

אנחנו בספיידר ווב נוכל לסייע לכם לבנות אתר אינטרנט מאפס שיתן לכם מענה לצרכים השונים של העסק, ויעמוד בסטנדרטים השונים שכל אתר אינטרנט איכותי צריך לתת להם מענה: התאמה לתצוגה ושימוש במכשירי מובייל, הנגשת האתר לבעלי לקויות שונות, יצירת תשתית לקידום אורגני של האתר, אבטחת האתר ופתיחת עמודי האתר הרלוונטיים לצורך סריקה ואינדוקס של מנועי החיפוש.

מהם השלבים העיקריים בתהליך בניית אתר? ובכן, כך נראה תהליך העבודה:

 

שלב מספר 1: הגדרת הדרישות של הלקוח

בשלב זה יתאר הלקוח מה החזון שלו לגבי אתר האינטרנט של העסק. כיצד הוא רוצה שתיראה חווית המשתמש באתר, מהם הצרכים שאתר האינטרנט צריך יהיה לתת להם מענה, באילו אמצעי קשר יוכלו הלקוחות להשיג את מי שעומד מאחורי האתר, האם האתר הוא אתר תדמיתי או שהוא צריך לאפשר רכישה באמצעות האתר ועוד ועוד סוגיות.

שלב זה הינו שלב קריטי להצלחת הפרויקט, והלקוח מתבקש בנוסף לתת דוגמאות לאתרים מהם הוא לוקח השראה ונראים לו כבסיס טוב לעבודה.

 

שלב מספר 2: אפיון מקצועי של האתר

בשלב הזה אנחנו אוספים את התובנות השונות שנתקבלו בשלב הגדרת דרישות הלקוח, ובונים מסמך אפיון מקצועי: כיצד יראה האתר, כיצד תהיה בנויה היררכיית התוכן באתר, איך ינווטו הגולשים בין העמודים השונים באתר, מה תהיה החלוקה הנושאית של העמודים השונים באתר,  מהי הפונקציונליות שנדרש להטמיע באתר, ובפרט האם נדרשות יכולות סינון, פילטור וחיפוש באתר, מי ינהל את אסטרטגיית התוכן באתר, ועוד ועוד.

שלב האפיון חייב להתבצע בצורה האיכותית ביותר שכן אפיון טוב מונע הרבה פעילות תחזוקה שקשה יותר יהיה לבצע באתר בשלב מאוחר יותר.

שלב מספר 3: בניית האתר

בשלב זה נתחיל בבניית האתר שלכם על גבי תשתית וורדפרס – התשתית הנפוצה בעולם להקמה וניהול שוטף של אתרי אינטרנט. במסגרת זאת נגדיר את העמודים השונים באתר, נתקין את התוספים הנחוצים לתפעול שוטף של האתר, נגדיר את היררכיית העמודים, ונוודא כי הקוד של האתר כתוב בצורה יעילה ואפקטיבית. נבצע את הבדיקות הדרושות כדי לוודא שהאתר פועל בצורה מאובטחת ומהירה, וכן שהגלישה בו מייצרת חווית שימוש אופטימלית לגולש.

בתהליך בניית האתר נדאג לכך שתשתית האתר תאפשר ביצוע תהליך קידום אורגני או ממומן של האתר, וכן שפרסום עמודי האתר ברשתות חברתיות כמו פייסבוק יהיה מיטבי.

שלב מספר 4: משוב של הלקוח

בשלב זה, נבקש מן הלקוח להתנסות בגלישה באתר, לנווט בין העמודים השונים, להתנסות ברכישה, השארת פרטים או יצירת קשר באמצעות האתר,  להצביע על פערים שקיימים לדעתו ואשר לא חשב עליהם לפני כן, ובאופן כללי, לחוות את האתר דרך העיניים של הגולשים הפוטנציאליים. לאחר קבלת המשוב מן הלקוח נשב ונבנה ביחד תוכנית עבודה לביצוע תיקון הדרוש. נציין כי ייתכן וחלק מן השינויים יהיו כרוכים בתוספת תשלום.

שלב מספר 5: איפה הלקוחות?

לא מעט בעלי עסקים משקיעים חלק ניכר מן הזמן והתקציב שלהם לבניית אתר אינטרנט איכותי ומודרני, ועם סיום העבודה הם מגלים… שהלקוחות לא מגיעים לאתר. ובכן, חשוב יהיה להבין, כי בניה של אתר אינטרנט איכותי היא רק השלב הראשון ביצירת נכס דיגיטלי שאליו יגיעו הלקוחות. כדי לוודא קיום זרימה איכותית של תנועת לקוחות לאתר, צריך הלקוח לבחור בשיטת השיווק המתאימה ביותר לצרכים שלו: קידום אורגני של האתר בדפי תוצאות החיפוש, קידום ממומן בגוגל להצגת מודעות שתכנסנה טראפיק לאתר או פרסום איכותי ברשתות החברתיות כדי להביא לאתר קהל יעד מפולח וממוקד.

אנחנו, כמובן, נשמח לסייע לכם בכל אחד מן הערוצים האלו. הניסיון שצברנו בעבודה מול לקוחות מאפשר לנו לספק לכם את הפתרונות האיכותיים ביותר, ולדאוג לכך שתזכו לביקורים מן הגולשים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם, בהתאם לתקציב והמשאבים העומדים לרשותכם.

צעד קטן לאדם,

צעד גדול לקידום עסק שלך!