כללי ברזל לקניית קישורים ומחירון לינקים

ניווט מהיר

מחירון קניית קישורים חיצוניים

מחיר קישור חיצוני משתנה בהתאם לחוזק, וותק, סמכות של האתר ממנו רוכשים אותו. קישור חיצוני יכול לעלות כ – 10,000₪ ש"ח  וקישור מאתר פורום נידח מעמוד בהיררכיה שלישית יכול לעלות לך 50₪ שקלים זהו פחות או יותר טווח המחירים .

ככלל ברזל, תמיד בדקו את את נפח החיפושים לפני שאתם מנסים לקדם ביטוי מסויים. >> מחקר מילים למתחילים

להלן מחירון לקניית קישורים:

השוואת מחירי קישורים 8 לינקים לפי תחום:

1)מחיר קישור אתר חדשות – 200₪ – 15,000₪

2)מחיר קישור אתר לווין/תמיכה (האופציה הריאלית – 200 – 800

3)מחיר קניית קישור מפורומים: בין 20₪ – 100₪

4)מחירי קישורים באינדקסים כלליים: ₪0-50

5)עלות קישור מאינדקסים נישתיים: 0 – ₪500

6)עלות רכישת קישור מאתר מאמרים – 200 – ₪500

7)חינם וללא עלות קישורים בלוגים חינמים: ₪0

8)קישורים חינמיים מתגובות בבלוגים: 0 ₪

על מה צריך לשים דגש מלבד מחיר הקישור?

מחיר נמוך לא בהכרח פחות טוב מקישור יקר. לפני שקונים קישור יש לשים לב לרלוונטיות והקירבה שלו לתחום בו עוסק האתר שלך ובנוסף לכוח שלו.

לפני הרכישה ניתן לבדוק באתר:  Ahrefs Backlink Checker

במידה ורכשתם קישורים הגורמים לענישה כזו או אחרת או לחלופין קישרו אל האתר שלכם בכדי לגרום לענישה מכוונת תוכלו להסירם דרך סרצ' קונסול

בניית קישורים עלולה לגבות מחיר יקר, המאמר מפרט על מה צריך לשים דגש וממה כדאי להיזהר, מטרת המדריך לסייע לכם בבניית מערך קישורים מבלי לספוג עונשים מיותרים, כסף וזמן.

האם גוגל עדי משתמש ב Page Rank (דירוג לפי קישורים)?

מדד הנותן ערך מספרי לדפים בודדים ברשת על פי כמות הקישורים המפנים אליהם. "ציון אמון" שנע בין 0 ל 10. המדד אינו בהכרח משקף ציון לביטוי בודד. לדוגמא, המדריך הזה יכול להיות מדורג בציון 7 על קניית קישורים והוא יכול להיות מדורג 3 על "אנקור טקסט". המדד מתעדכן אחת לכמה חודשים באינדקס של גוגל.

בעבר המדד היה בעל חשיבות רבה וככל שלדף היו יותר קישורים כך הוא היה מקודם בתוצאות החיפוש גבוה יותר. כיום המדד בעל משקל רב אך לא כמו בעבר. דירוג PR נקבע לא רק לפי כמות, אלא לפי איכות. לכן, לעיתים קישור אחד מאתר רלוונטי, בעל סמכות, עם כניסות רבות יכול לקדם את הדף שלכם הרבה יותר מ 10 קישורים לא רלוונטים מאתרים בעלי סמכות נמוכה.

בעבר היה ניתן לראות את המדד ב – google toolbar אך כיום היא הסירה את האפשרות הזו. ניתן לקרוא על כך בהרחבה בכתבה הבאה: "Google has confirmed it is removing Toolbar PageRank".

בדיקות דומיין וחוזק דף

ניתנות כיום באתר ahref יש להזין שם דומיין/ דף והוא מחשב עבורכם את הציון.

לאחר ביצוע הבדיקה תופנו לדף הבא המכיל את כל מפרט הקישורים החיצוניים של אותו אתר, עוגני הטקסט ורשימת דומיינים מומלצים. כמובן שבכדי לקבל את כל הרשימה תצטרכו לבצע הרשמה, נכון להיום הם מציעים שבוע ניסיון חינם.

 

 

10 כללי ברזל לקניית/החלפת קישורים

  • חוות קישורים – צריך לבדוק האם הקישור יוצא מאתר איכותי, ישנם חוות קישורים שעלולות לגרום נזק לאתר לכן צריך לוודא שהאתר לא רק מוציא קישורים אלא גם מקבל חזרה.
  • תוכן איכותי באתר – הכוונה לתוכן איכותי שעבר אופטימיזציה, תמונות וקריאות חשובות לא פחות ובגדול צריך לוודא שחווית משתמש אינה מעלה חשד לאתר ספאמי. תוכלו לקרוא בהרחבה על כך במאמר המקושר.
  • היררכיה ומבנה אתר – מאיפה הקישור יוצא? מדף הבית? מדף בהיררכיה רביעית? יש חשיבות רבה למיקום הקישור ועדיף לוודא שהוא יוצא מהיררכיה שניה עד שלישית במקרה ואין ברירה.
  • כמות קישורים מדומיין – כלל ברזל, מומלץ להוציא מאתר לכל היותר שני קישורים ולגוון בדומיינים המקשרים. עושים זאת בכדי שהכל ייראה אוטנטי בכדי להימנע מעונשים.
  • אתרי תמיכה מקושרים – במידה ורוכשים חבילת קישורים מאתרי תמיכה חשוב לוודא שהם לא מקושרים ושכתובת ה IP שלהם שונה זה מזו. הרציונל – גוגל לא טיפש, ושהוא מבחין באתרים מקושרים הוא מסיק שמדובר שאתרים מלאכותיים ולפעמים זה יכול לגרום יותר נזק מתועלת וחבל.
  • כמות מילים במאמר – ככל היותר יותר טוב, המינימום שמומלץ לשים במאמר קישור חיצוני עומד על 400 מילה.
  • וותק דומיין – ישנה חשיבות רבה לוותק האתר, לפחות חצי שנה לכל הפחות. אתרים חדשים בדרך כלל בעלי סמכות ירודה והקישור פחות אפקטיבי מאשר אתר חזק וותיק.
  • תוכן מתעדכן – תוכן דינמי שמתעדכן אחת לחודש עדיף על פני אתר ארכיוני שמעלה מאמר פעם בחצי שנה.
  • כמות הקישורים – במידה ומדובר באתר חדש יש לחכות 30 יום עד להוצאת הקישורים. ההיגיון הבריא של גוגל אומר שכמו בחנות גלידה שרק נפתחה ולא התמלאה באנשים כך צריך להיות גם מערך הקישורים שלכם.
  • תזמון הקישורים – לא להוציא ביום אחד את כל הקישורים, יש לתת הפרש של כמה ימים בין קישור לקישור. במקרה שהאתר חזק ומקבל הרבה קישורים אפשר להוציאה יותר קישורים ממנו.

 

קניית קישורים חיצוניים איך ולמה צריך את זה

פעם לא הייתה חשיבות לאיכות הקישור נכון להיום חשיבות הקישורים עלתה, בעבר לא משנה מאיפה הגיע הקישור וגוגל לא הייתה מבדילה בין קישור מוויינט לפורום תפוז (העיקר הכמות) כיום גוגל החכימה וזה כבר לא עובד כך. כדי לקדם אתר בתוצאות החיפוש חובה לבנות מערך קישורים. במידה ואין לך קישורים כלל יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקדם ביטויים חזקים. אין די בכך לייצר תוכן איכותי מבלי לאותת לגוגל שהוא רלוונטי ומומלץ על ידי אתרים מאותה הנישה.

קישור חיצוני – קישור אשר יוצא מאתר תוכן כלשהו ומפנה אל האתר שלך. בדרך כלל הוא יוצג בצבע תכלת וקו תחתון.

קישורים חיצוניים בעיני גוגל מהווים סוג של המלצות, ברגע שיש לנו הרבה "המלצות" רלוונטיות גוגל מזהה את זה ובכך מעלה את ציון הדירוג שלך מה שמביא לשיפור במיקומים. בגדול, ככל שיש יותר אתרים חזקים המקשרים לאתר הוא מקבל מהם כוח מתוך הנחת היסוד שהקישורים יוצאים מכיוון שהאתר/הדף איכותי מספיק בכדי לייצר "באז" . האלגוריתם של גוגל מגלה את הקישורים באמצעות ה"זוחל".

  • היכרות סוגי קישורים ומושגים בסיסיים
  • קישורים מומלצים וממה כדאי להיזהר
  • מאיפה משיגים קישורים לאתר שלי?
  • איך ניתן לדעת האם הקישור שלי איכותי?
  • טיפים פרקטים להתחלת קמפיין קישורים
  • מאיפה משיגים קישורים וכמה זה עולה?
  • בניית מערך קישורים עם SpiderWeb

 

היכרות סוגי קישורים ומושגים בסיסיים

קישורים פנימיים – קישורים בתוך האתר שלנו, המטרה העיקרית שלהם היא לחזק עמודים באתר שלנו ולהשאיר את הגולש כמה שיותר זמן באתר.

קישורים חיצוניים – קישורים שמגיעים מאתרים אחרים לאתר שלך.

קישורי FOLLOW/NO FOLLOW  – קישור עוקב הוא קישור שמעביר כוח לאתר שלך, קישור לא עוקב הוא קישור שלא נותן כוח לאתר שלך.

קישורים טקסטואלים – קלאסי, אנקור טקט שמכוויין לאתר שלך.

קישורי site wide  – תפריט, פוטר.

קישורי  מסמך – תמונה, PDF, מצגת וכדומה.

 

קישורים מומלצים וממה כדאי להיזהר

לפי המדיניות של גוגל אסור להחליף קישורים, אסור לקנות קישורים, אסור לשדל מישו לספק לך קישור. בעצם מבחינתו אנו צריכים להשיג אותם באמצעות תוכן איכותי שיישותף באופן טבעי.

אך בפועל? כולם קונים אז בואו נעשה סדר בשביל שתוכלו לעשות את זה נכון.

 

קישורים מומלצים:

  • קישורים מאתרים שנושקים לתחום שלנו
  • קישורים מאתרים בעלי מספר רב של קישורים שממליצים עליו
  • חשוב שלאתרים יהיה תוכן מקורי
  • זה לא מוכח אבל יש חשיבות לכמות המבקרים באתר ממנו נכנס הקישור
  • יש לשים לב שהקישור נכנס מאתר שלא מוציא כמות מוגזמת של קישורים
  • ככל עוד שהדף יותר מרכזי כך הקישור יהיה איכותי יותר.
  • קישור no follow לא איכותי – קישור follow  זה מה שאנו רוצים.

 

להיזהר מהקישורים הבאים:

  • אתר חלש כזה שאין לא קישורים נכנסים
  • אתר שיש לו מלא קישורים חיצוניים
  • קישורים בעייתיים שמגיעים מתחומים לא רלוונטיים (אנקורים סינים, אתרים שלא בנישה שלך). דוגמאות לאתרים שלא מומלץ לקבל מהם קישור – הימורים, מין, אלכוהול סמים.
  • אתרים בהם התוכן לא מקורי
  • אתרים פרוצים
  • עמוד שיוצאים ממנו יותר משמונה קישורים, זה מחליש את הקישור
  • אתרים שנמצאים בענישה. לדוגמא אתר שהעיפו אותו מתוצאות החיפוש

 

עונשים מגוגל בעקבות קניית קישורים באופן מסיבי נוגדים את התקנון אך לצערי תוכן איכותי לא מקבל תגמול אלא אם יש המלצות

בכל מקרה מצורף קישור תקנון גוגל על בניית מערך קישורים לא חוקי (לא שאף אחד מיישם אותו)

לאן אני אמור להוציא את הקישורים ובאיזה אנקור טקסט?

לצורך הדוגמא: ניקח עמוד בית ועמודים פנימיים. על כל שלושה קישורים לעמוד הבית יש להוציא קישור לדף פנימי. במקרים שדף הבית מקבל פחות רלוונטיות ניתן להוציא אליו יותר קיושרים וההפך, במידה ותרצו לקדם יותר עמודים פנימיים נרצה לחזק אותם ולהפנות אליהם את מרבית הקישורים.

אנקור טקסט – גיוון, "מידע נוסף "לחץ כאן" "שם מותג" "בעברית/אנגלית"   אותו הדבר למכלול העמודים. אין להגזים עם ביטויים מדויקים ויש לוודא שהביטויים של האנקור טקסט יהיו גינרים. היחס בין ביטוי מדויק לגינרי הוא ¼ כאשר 1 יהיה מדויק וארבעה יהיו כלליים.

מאיפה משיגים קישורים לאתר שלי?

ניתן להשיג קישורים מפורומים, תגובות, אינדקסים, החלפות קישורים וכמובן קנייה. קניית קישורים היא האופציה הנפוצה ביותר כי היא מונחת איש קידום מקצועי שמתחזק את האתר ומתאים את התוכן בצורה הטובה ביותר לגוגל. בניגוד לבניית קישורים באופן עצמאי אנו יודעים את הגבול בין קישורי ספאם לבין קישור אוטנטי. יש חשיבות לגיוון באנקור טקסט כדי שזה לא ייראה מלאכותי אלא טבעי. הסיכון בבניית מערך קישורים באופן עצמאי עלול לגרום לרובוט של גוגל לזרוק את האתר מתוצאות החיפוש. מה שכן, במידה ועושים זאת באופן מבוקר ועצמאי זה בהחלט אפשרי. חברת ספיידר ווב תשמח לסייע בבניית מערך קישורים מגוון ואוטנטי במחירים שוברי שוק.

סגירת תפריט

צעד קטן לאדם,

צעד גדול לקידום עסק שלך!