קורס קידום אתרים חינמי

אם אתם מעוניינים לרכוש כלים וידע לקידום אורגני במנועי חיפוש,
עבורכם או עבור לקוחותכם, הגעתם למקום הנכון!

דברי פתיחה

שלום לכל הסטודנטים שהצטרפו אלינו, ספיידר ווב השיקה קורס קידום אתרים חינם שמכיל בתוכו את כל סודות הקידום במקום אחד.

הקורס ממוקד לקידום אתרים, במהלכו תוכל ללמוד לבד Seo ולקדם אתרים בכחוחות עצמכם. לפני בניית הקורס הייתי בדיוק בנעליים שלכם. חיפשתי קורס Seo אונליין חינמי ולצערי כל מה שנתקלתי בו היה ברמה ירודה ונאלצתי לשלם 7,000 ש"ח עבור קורס קידום אתרים פרונטלי. הקורס מקיף ומאוד ממוקד. הוא מכיל קישורים לכלים חינמיים כמו גוגל אנליטיקס וגוגל סרץ' קונסול שיסייעו לכם לקדם ועקוב אחר הביטויים בתוצאות החיפוש בכוחות עצמכם.

כל השיעורים מסודרים לפי הליך הלמידה הנכון, כלומר מרקע תיאורטי ומושגי Seo כלליים ובאופן הדרגתי דרגת הקושי עולה ונכנס לתוכן מקדמי אתרים מתקדם. 

מתחילים - שיעור 1:

קורס קידום אתרים

בניית היררכיה באתר ווב

למה צריך היררכיית אתר?  בדיוק כמו בהיררכיה ארגונית קיימת גם היררכית אתר, מדובר בעצם בסדר העדיפויות שלנו ופיזור סמכות עמודים. היררכיית אתר נכונה צריכה צריכה

קרא עוד »

מבחן וקבלת תעודה בקורס קידום אתרים חינם

במהלך הקורס נשמח להשיב על שאלות נקודתיות ולשמוע ממכם הצעות לשיפור. בסוף הקורס יצורף מבחן Seo הכולל בתוכו את כל החומר הנלמד וינפיק לכל הסטודנטים שעברו אותו בציון 80 ומעלה תעודת מוסמכי Seo מבית ספיידר ווב. הושקעו קרוב ל 100 שעות בבניית הקורס, מאחל לכם כניסה רכה לשוק העבודה וקידום פורה. 

להלן סילבוס הקורס, כמובן שכל התכנים בחינם ללא הפתעות והכל דרך האונליין. צפייה מהנה ובהצלחה מצוות ספיידרווב! 

search engine optimization בתרגום לעברית אופטימיזציות עבור מנועי חיפוש. בסופו של דבר אנו רוצים להנגיש את האתר לגוגל בצורה מיטבית בכדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש (על רגל אחת)

ברמת העיקרון כן, קידום אתרים מושתת על יםםם של למידה עצמית, ידע בסיסי בוורדפרס, וכמובן מחקר. הקורס באתר מקיף וכולל קישורים ומקרי בוחן שעתידים להכשיר אותך לבצע את הכל לבד.

כן, בלי אותיות קטנות. הוא נועד בשביל שעצמאיים ומקדמים מתחילים יוכלו לעשות זאת בעצמם. כולם צריכים להתחיל ממשהו, שמח להיות זה שיש לו את האופציה לעזור.

אין לזה טיימר, אפילו אני עדין לומד. תחום ה SEO מושתת על למידה מתמשכת. הקורס יתן לכם את הבסיס לצמוח ולקדם אבל תוך כדי חשוב להתעדכן. מהשיעור השביעי כבר תוכלו להתחיל וליישם את החומר.