קידום ממומן בגוגל אדוורדס – למה הוא טוב לעסק שלך?

ניווט מהיר

אחד האתגרים המשמעותיים שניצב בפני כל עסק שמתנהל בזירה הדיגיטלית, הוא כיצד להגדיל את החשיפה של עמודי האתר לקהל יעד איכותי ורלוונטי, שיביע עניין במוצרים ובשירותים שבית העסק מספק. לרשותם של עסקים הפועלים און ליין עומדים ערוצי שיווק רבים ומגוונים, שלכל אחד מהם היתרונות הייחודיים שמאפשרים לעסק למקד את המסרים השיווקיים שלו ללקוחות הפוטנציאליים.

אחד מן הערוצים המשמעותיים ביותר שבהם יכול עסק לעשות שימוש כדי להגדיל את החשיפה שלו ברשת הוא ערוץ הקידום הממומן בגוגל (Adwords). השירות הזה מבית גוגל, מאפשר לעסקים להציג מודעות שתוצגנה לגולשים במנועי החיפוש השונים וכן ברשת המדיה הבנוי מאתרים השותפים בתוכנית הזו של גוגל, ואשר לחיצה עליהן תוביל את הגולש לאתר של בית העסק.

אנחנו, בספיידר ווב, נסייע לכם לנהל קמפיין קידום ממומן בגוגל שהוא מקצועי, איכותי, ממיר ובעיקר חסכוני, וזאת על מנת לוודא שתקציב הקידום שלכם מושקע כהלכה.

אז מהם, למעשה, היתרונות שמספק לבתי עסק ערוץ הקידום הממומן של גוגל? המשיכו לקרוא.

קידום ממומן בגוגל יתרון מספר 1: מיידיות בביצוע

בית עסק שמעוניין לפרסם מודעות שיובילו גולשים לאתר שלו, יכול להקים קמפיין ולהזרים תנועה של גולשים לאתר בפרק זמן קצר מאוד, בטח ובטח ביחס לקידום עמודי האתר בצורה אורגנית (SEO) במנועי החיפוש. בית עסק שזקוק להכנסות מיידיות בעסק לא יוכל להסתמך על ערוצים שיניבו לו הכנסות רק כעבור פרק זמן של חודשים ארוכים. זאת הסיבה שערוץ הקידום הממומן הוא אפקטיבי מאוד למי שזקוק להכנסות מיידיות בעסק.

 

קידום ממומן בגוגל יתרון מספר 2: לא נדרשת השקעה גדולה בנכס הדיגיטלי

בניגוד לערוץ הקידום האורגני, שבו נדרשת השקעה גדולה של מנהל האתר או מקדם האתר לצורך ביצוע אופטימיזציה של עמודי האתר למנועי החיפוש השונים, הרי שבתהליך של קידום ממומן, כל שנדרש כדי לקיים קמפיין מוצלח הוא הגדרת הודעה מוצלחת ודף נחיתה איכותי. מדובר ביתרון משמעותי ביותר, שמאפשר לבתי עסק שאינם מנהלים אתרים שהושקעו בהם תקציבי עתק, לסגור את הפערים בקלות ולהופיע במנועי החיפוש בקלות יחסית, גם אם אין ברשותם אתר מושקע.

 

קידום ממומן בגוגל יתרון מספר 3: שליטה על זרם הגולשים לאתר

בערוץ הקידום הממומן יכול מנהל הקמפיין לקבוע בדיוק באילו פרקי זמן תופענה המודעות, וגם לווסת את קצב זרימת הגולשים לאתר בהתאם לקיבולת של העסק לקלוט לקוחות חדשים. גם כאן מדובר ביתרון משמעותי, שכן המתח התמידי שמתקיים בין הרצון של בית העסק לקלוט לקוחות חדשים, ובין היכולת שלו בפועל לספק שירות מצויין לכל אחד מהם, חייב להיות בשליטה של בעל העסק. כך, לדוגמה, אם מנהל הקמפיין מרגיש שבית העסק הצליח להשיג מספיק לידים איכותיים כדי לסגור את העסקאות הדרושות, הוא יכול להשהות את קמפיין הקידום הממומן, כך שהתקציב יוקדש בעבור קליטת לידים רק כאשר בית העסק מוכן לכך.

 

קידום ממומן בגוגל יתרון מספר 4: הגדרת מילות מפתח שליליות

לא מעט פעמים, הדרך לטייב קמפיין קידום ממומן בגוגל אדוורס היא לא באמצעות הגדרת מילות מפתח חדשות, אלא דווקא באמצעות הגדרת מילות חיפוש שעבורן מעוניין מנהל הקמפיין שהמודעה של העסק לא תוצג. מדוע מתודה זו נחשבת לכה אפקטיבית? משום שאחד האתגרים המונחים לפתחו של כל עסק, הוא היכולת להתמודד בהצלחה עם גולשים שאינם רלוונטיים לרכישת המוצר, ולא עתידים באמת לרכוש אותו. בתי עסק משקיעים משאבים רבים בניסיונות מכירה לגולשים לא רלוונטיים, ומפעילים מערכים שלמים של תמיכה ושירות לקוחות כדי לתמוך במשתמשים אלו.

 

הגדרת מילות מפתח שליליות יכולה לסייע לבית העסק לקבוע מאיזה סוג של תנועה הוא מעוניין להימנע. לרוב, בית העסק יגדיר כמילות מפתח שליליות את אותם ביטויי חיפוש שמביעים על רמת בשלות נמוכה של הגולשים להפוך ללקוחות משלמים, או שמצביעים על פערי ידע משמעותיים.

 

יתרון מספר 5: הגדרת תוספים כחלק מן הקמפיין

על מנת לשפר באופן משמעותי את שיעורי ההקלקה, ולתפוס שטח נדל”ן גדול יותר בדפי התוצאות של מנוע החיפוש, מאפשרת גוגל למפרסמים השונים להגדיר תוספים למודעות, אשר מרחיבים את המידע שמקבל הלקוח על בית העסק, ויוצרים הזדמנויות נוספות למעורבות של הגולש באמצעות הקלקה על חלקי המודעה. תוספים כאלו יכולים להיות תוספי יתרונות של המוצר, תוספים המציינים שעות פעילות ומיקום על מפה, תוספי שיחה למיניהם המאפשרים יצירת קשר יזום על ידי הלקוח ותוספים המאפשרים השארת פרטים לצורך חזרה עתידית.

צעד קטן לאדם,

צעד גדול לקידום עסק שלך!